suami yang banyak isteri

suami yang banyak isteri

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to suami yang banyak isteri

  1. nuriman berkata:

    cukup 4 je pak cik jangan terlebih…

  2. pakcikli00 berkata:

    Asalkamualaikum

    Satu pun dah tak tahan nuriman, terima kaseh atas kunjugan mu, salam hormat

  3. Faizani berkata:

    ish3.. tamaklah pulak..

  4. Faizani berkata:

    ohooo.. ok la tu pakcik li..

  5. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Terima kaseh atas kunjungan anakanda ke halaman blog ini, sekurangnya pakcik tidak lah perlu kerap kesana bila rindu menatap gambar anakanda, apabila ianya telah berada disini, dua keping sekali pula tu, wasallam.

  6. Siti Fatimah Ahmad berkata:

    Assalaamu’alaikum ….

    Salam bahagia dan harmoni penuh damai. Poligami adalah harus bagi lelaki mampu dalam aspek zahir dan bathin. Namun demikian, hal ini banyak disalahgunakan oleh kebanyakan lelaki yang tidak memahami konsep poligami dalam Islam sehingga meletakkan bathin sebagi keutamaan.

    Hebatnya lelaki yang banyak isteri ini, kala dapat melayani mereka mengikut waktu-waktu yang diadili. Bagaimana ya…Kalau Pakcikli00 kata seorang pun tak terlayan juga tertahan..inikan pula lebih dari satu…tentu ada yang pengsan dengan pelbagai karenah mereka…Salam mesra dan ingat selalu.

  7. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusallam

    Pada hakikatnya cikgu, redzki, jodoh peremuan,ajal maut, tanah kubur adalah ketentuan tuhan, banyak mereka yang ingin berpoligami, tapi tak kesampaian. Banyak pula mereka yang takut berpoligami tapi berpendapatan. Saya pun tidak dapat menyatakan pologami ini secara tuntas, kerana jika tak rasa mana nak tahu, benda ini bukan untok difikirkan tapi untok dirssa. Pokoknya jika kita ingin dilayani isreri bagaikan sang raja, layanilah isteri dagai pemasuri, tapi raja zaman dahulu ada gundik ya, macamana ini om. usah dipikir pikir.

    Terima kaseh salam hormat.

  8. nuriman berkata:

    assalamualaikum….jangan seperti yg kuar kat metro dah la…silap2 kena masuk jel la wat nanya kat isteri..poligami ni bagi kat org arqam lah pak cik…..kata diorang suami bukan untk perebutan tp untuk berkongsi..tp kalau makan pakai tak terjaga sianlah kat anak bini..pernah jadi kat kawan sy ..sian kat anak dia..sorang setahun pulak tu..kat umah sy lah tempat diorang lepak.kalau nak criter panjanglah pakcik..wassalam…

  9. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam…dengar ceritanya macam macam nuriman pakcik nak kawin pun terasa takut, ada orang kata kalau pandai menggunakannya seorang isteri pun tak terpakai pakai betul ke nuriman. Laman blog ini khusus pakcik gubah untok mengatasi masalah tersebut, pakcik sebagai insan kerdil inilah yang terdaya untok didisumbang, kalau ada idea yang baik tolonglah usaha pakcik yang tak seberapanya ini, kata orang seperti melukut ditepi gantang, masuk tak lebih keluar tak kurang. wasallam

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s