sakit tuan

sakit tuan

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to sakit tuan

  1. Siti Fatimah Ahmad berkata:

    Lelaki dan perempuan, masing-masing ada penyakit. Oleh itu….konsep saling bantu membantu perlu diamalkan bagi meningkatkan kesejahteraan berumahtangga. Berlakunya beberapa sakit tuan dan puan yang pakcikli00 usaha untuk didedahkan secara tradisionalnya begitu memberi makna dan menjadi panduan bahawa hidup berumahtangga perlukan keintiman dan keinginan bersama yang mesra dan cinta yang hangat. Sakit tuan dan puan boleh membunuh jiwa-jiwa yang sihat, jika cinta tidak di dapat.

    Bukan bukit saja meruntuh
    Pandan suari meruntuh jua
    Bukan penyakit saja membunuh
    Cinta berahi membunuh jua

    Kain selindang kesumba Murut
    Mari diikat si rotan saga
    Hati berahi jangan diturut
    Biar ditantang jangan diaga

    Boleh ke pantun tu Pakcikli00….Salam hormat.

    • pakcikli00 berkata:

      salam, cikgu

      kalau suami sehat isreti di biarkan sakit pun tak guna, sakit isteri akan berpindah kepada suami ketika bersatu, terimas kaseh salam hormat.

  2. pakcikli00 berkata:

    cikgu Fatimah

    kenyang cukup sekali makan
    selainnya cuma minum minuman
    kalau kenyang dalam kehausan
    meranalah jiwa sakitlah badan

    salam hormat

Tinggalkan komen