lelaki perempuan saling melengkapi

lelaki perempuan saling melengkapi

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to lelaki perempuan saling melengkapi

  1. Siti Fatimah Ahmad berkata:

    Keperluan saling antara lelaki dan perempuan adalah sebagai menyempurnakan keinginan fitrah yang telah disediakan sejak di dalam syurga lagi. Keinginan itu juga menyempurnakan kasih sayang Allah yang disalurkan dalam jiwa insaniah agar tahu, faham dan mengerti; tanpa diri masing-masing, dunia akan sunyi sepi. Lelaki dan perempuan ibarat aur dengan tebing, ibarat ombak dengan pantai, ibarat laut dengan camar dan ibarat bunga dengan lebahnya. Salam mesra selalu Pakcikli00.

  2. pakcikli00 berkata:

    Tanpa Hawa, Adam tidak sanggup bersendirian walaupun berada di surga, Adan dan Hawa sanggup mengharungi dunia untuk bertemu di Jabar Rahmah, kononnya lelaki boleh mati,,,,,,,,,,,.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s