Bagaimana gaya wanita menggoda (video)

Vodpod videos no longer available.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Bagaimana gaya wanita menggoda (video)

  1. sesamaislam berkata:

    Assalamualaikum

    Agaknya godaan macam ni lah yang dimadahkan oleh org tua-tua tak dapat tengok muka dapat tengok bumbung rumah pun jadilah.

    Salam ceria selalu.

  2. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    Tergoda tak apa, takut ternoda atau ternganga.
    orang dulu dulu cakap gedik.

    Terima kaseh salam hormat.

  3. sylarius berkata:

    salam.

    Awek yg dalam video tu cun, tapi laki yg kena goda tu kurang hensem. Hehe

  4. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumsalam

    Lelaki bukan dikira cantiknya tetapi lentiknya

    Terima kasih, salam hormat.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s