jikalau mahu mertua suka

jikalau mahu mertua suka

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to jikalau mahu mertua suka

  1. Assalamu’alaikum,
    Pakcikli00, saya mengucapkan selamat menjalankan Ibadah Puasa Ramadhan, mohon dimaafkan, apabila ada kesalahan baik dalam tulisan saya dan atau komentar yang saya berikan selama ini. Mohon maaf lahir batin.
    (Dewi Yana)

  2. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusallam

    Terima kaseh diatas kunjungan anakanda puan Dewi Yana, ngak ada kesalahan dan kesilapan anak kepada pakcik, sebaliknya pakciklah yang selalu menggusik anak, kerana pakcik ingin melihat bagaimana anak marah, mungkin hebat sekali. tapi anak seorang yang sopan santun tentunya itu ngak terjadi. Oleh itu pakcik mohon ribuan ampun segala perlakuan pakcik terhadap puan Dewi Yana
    supaya jiwa pakcik jadi tenang. Akhirnya pakcik mengucapkan selamat menjalankan ibadah puasa Ramadhan kembali dan sekali lagi memohon ribuan kemaafan.

    Terima kaseh dan salam hormat.

  3. Soal Qalbu berkata:

    askum pakcikli00, hebat. saya tak tau nak komen pasal ibu mertua ni, sbb lum ada harap2 bakal mertua saya nanti baik la orangnya. lama tak ziarah, he he

  4. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusallam anakanda khairi,

    Kalau dapat ibu mertua macam dalam filem Allayarham Tan Sri P. Pamlee Ibu Mertua ku seram juga, tapi itu hanya cerita. Kalau tak mahu ibu mertua cari anak yatim piatu, tapi ingat bukan anak bin Yatim. Pakcik bergurau sahaja.
    Susah nak cari laman blok anakanda, tapi sekarang dah jumpa, pakcik dah masukkan dalam blogrool. Terima kaseh untok kunjungan kesekian kalinya dan selamat maju jaya.

  5. Faizani berkata:

    Assalamualaikum Pakcikli,

    Nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan.. Moga Bulan yang mulia ini dipenuhi dengan penuh keberkatan..

  6. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusallam

    Terima kaseh, selamat menyambut bulan Ramadhan dan memperolehi keberkatan daripadanya kembali dan pakcik memohon ribuan ampun dsan maaf keatas segala kesalahan serta kesilapan terhadap anakanda, jumpa lagi.

    terima kaseh salam hormat.

  7. sesamaislam berkata:

    Assalamualaikum

    Jikalau mahu mertua mengata
    Tunjukkan diri tu tak punya harta

    Kesian Kassim Selamat…
    kalau beliau seorang YB
    tentu mertuanya tak sakit hati.

    Selamat menjalankan Ibadah Puasa Ramadhan…

  8. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    Jikalau mahu mertua gila
    tunjukkan diri tiada benda

    Kassim Selamat
    YB yang banyak tenat

    Selamat menjalankan ibadah puasa Ramadhan kembali.

    Terima kaseh.

Tinggalkan komen