sakit puan

sakit puan

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to sakit puan

  1. Siti Fatimah Ahmad berkata:

    Banyak juga sakit puan tu ye pakcikli00..banyak membaca ke banyak pengalaman ni…Pencerahan minda dan jiwa yang memberi banyak manfaat buat semua walau hanya beberapa patah kata, namun yang tersirat lebih banyak dari yang tersurat.

    Hanyut rakit di sungai sempit
    Hanyut dengan muatannya
    Abang sakit panggilkan tabib
    Adinda sakit abang ubatnya

    Boleh ke pantun ni Pakcili00. tak ada orang marah ke nanti…he..he..

    • pakcikli00 berkata:

      cikgu, sebenarnya saya pakar tradisonal sakit tuan dan puan.madah seloka dihalaman ini sengaja saya tidak tulis denGan tepat supaya rahsia kemanusian itu tidak dipertontonkan dengan dengan nyata, jika halaman ini diikuti dengan teliti hingga ke akhirnya perbagai rahsia akan djperolehi, kerana manusia itu bermaksud benda yang ada rahsia, saya ulang berhati hatilah madah pujangga, acah aje tu, terima kaseh salam hormat.

  2. pakcikli00 berkata:

    Cigu Siti Fatimah,

    Ketika ibu bapa berpantag
    bidan urut dipanggil datang
    bini diurut sehingga ngacang
    untuk suami yang tersayang

    terima kaseh salam hormat

  3. ketikketok berkata:

    Jika anda telah disahkan mempunyai fibroid,cyst dan dinasihatkan membuat pembedahan..makanlah SALAMON selama 1-2 minggu. Selepas itu buatlah pemeriksaan semula di klinik.

Tinggalkan komen