Zizie ezette isteri Bung Moktar ke 4 ?

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Zizie ezette isteri Bung Moktar ke 4 ?

  1. best1of4's blog berkata:

    Assalamualaikum,

    Cerah masa depan kawin dengan orang berduit ni..no empat, lima pun tak pe. Tua bukan alasan lagi tua lagi banyak santannya.

    Terimakasih sekali lagi diatas kesudian saudara mempromosikan blog saya di laman Dukun Asmara.

  2. pakcikli00 berkata:

    waalaikumusalam

    sesungguhnya bermadu ni manis, lagi banyak madu lagi manis. Tapi masalahnya orang perempuan ni takut bersaing menyebabkan madu terasa masam dan sering meletup dari dalam botol. Begitu juga dengan dunia blogger kita perlu bersaing jika ingin maju. Tapi jangan bersaing macam orang umno iaitu dengan cara menjatuhkan satu sama lain, kita perlu bersaing seperti dilitar perlumbaan, kita perlu ada team yang baik untuk bersaing. Dulu ketika hayatnya spyrakrat hamba sangat berharap beliau sentiasa mengguasai tempat pertama both WP. Kini stretegi hamba adalah untuk mencari ninja menyaingi tuan hamba supaya tuan hamba tak tidur malam dan akhirnya melompat keatas dan takkan melompat kebawah pula. Mran sesuai dipilih menjadi ninja kerana dia sangat rajin, tapi dia ada masalah keperibadian tertentu. Hamba tak boleh berlumba kerana dah jadi kuda tua. Hamba kena banyak artikal yang bermutu untuk keperluan pengikut hamba dibidang terapi. Penulisan hamba kena banyak dam bentuk portal untuk mudah difahami. Niat hamba sebelum hamba padam hamba ingin menyediakan weblog mengenai ugama, herba, ubat, terapi dan sakit tuan dan puan yang ada kelainan. Buat masa ini hamba maseh belum bersara dan maseh perlu memberi perkhidmatan kepada masyarakat, masyarakat ni pun pelik bila kita beri perkhidmatan mereka mengambil kesempatan sehingga berkenaan nombor ekor pun jumpa hamba, jika diikutkan hati orang macam ini disembelihkan aja wangnya. Tak mengapalah lama kelamaan suatu hari nanti tuan hamba kenal juga siapa diri hamba, berbalik masalah tajuk utama diatas, tuan hamba jangan kutuk orang kawin 4 kerana hamba tergolong sebahagian daripada mereka, sebenarnya tuan hamba kawin banyak ni syuk jika rajin mengasah senjata, Tuan hamba pun kalau nak maju kena kawin 4, baru boleh maju jual JUSHEBAT>

    Terima kaseh salam hormat.

Tinggalkan komen