Janda sepi diratah Mat Afrika hingga putih mata

Bila membaca Harian Metro lama, di muka depannya tertulis tajuk : ‘ Janda Sepi Putih Mata: Ditipu Playboy Afrika RM100,000…terkedu jugalah membacanya. Sudahlah wang ringgit lesap, tubuh janda ini pun turut menjadi habuan Playboy Afrika ini..sangat simpati namun apa boleh buat, kerana cinta..sanggup digadaikan apa saja..akibatnya, sekrang ini janda yang dikenali sebagai Azie ini terseksa, apabila wang keperluan pendidikan dua orang anaknya telah dilarikan oleh Mat Afrika ini.

Ini hanya kes yang dipaparkan di surat khabar saja.. Sebenarnya, kalau sesiapa selalu berada di Kuala Lumpur, kita akan terjumpa. Mat-Mat Afrika ini membawa “awek-awek gadis Melayu” ini ke hulu ke hilir.. Si gadis melayu ini, nampak sangat seperti berbangga….Ya lah…dapat Mat Afrika kann…..Mungkin ada banyak keistimewaannya yang ada pada Mat-Mat Afrika ini yang tak ada pada lelaki-lelaki lain termasuk Melayu…. Bolehlah bagi pandangan…nak tahu jugak ni..

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Janda sepi diratah Mat Afrika hingga putih mata

  1. esah berkata:

    dengar kaba anu diaorang superb..!!!!!! he he he jgn maree…

  2. juria berkata:

    mestilah sbb benda mat afrika 2 besar.. ha3..

  3. liana berkata:

    mmglah dah dpt mat afrika free, brg besar tu , thn lama plak tu..

  4. anjasmara berkata:

    hanya perempuan yg kuat sex akan cari awang hitam…dh biasa rasa melayu punya nk gak tukar selera nk rasa penangan awang hitam pulak..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s