Video berkhitan ( sunat)

Vodpod videos no longer available.

more about "Video berkhitan ( sunat)", posted with vodpod

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Video berkhitan ( sunat)

  1. sesamaislam berkata:

    Assalamualaikum…

    Toringet den maso dulu..disuruh borondam dalam parit depan rumah, pagi buto pulak tu, nak melembutkan kulit kato org tuo. Tibo maso nak disunat masing-masing nak giliran akhir.

    Salam ceria selalu…

  2. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Dulu ketika nak bersunat kita dilayan bagai anak raja, nak memujuk konon, kemudian dijulang ke sungai untuk berendam, orang tua pula asyik nyakat tak habis habia, semuanya tinggal kenangan cuma, pakcik risau tenguk sesama islam lama tak hantar intry, jadi blogger ni rupanya memang teruk. Terima kaseh salam hormat.

Tinggalkan komen