Budaya jual anak gadis jadi pelacur

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Budaya jual anak gadis jadi pelacur

  1. best1of4's blog berkata:

    Ibu kapada siapalah anak-anak ni? Kesian pada anak-anak tu. Perkara sebegini tak sepatutnya berlaku. Tambah malang lagi bila benih yang lahir dari rahim sendiri pun sanggup mereka perdagangkan.

  2. pakcikli00 berkata:

    suatu masa hamba pergi ke sana untuk meninjau keadaan yang sebenarnya, bila hamba tanya mengenai perkara tersebut ada yang berkata ” di sini pak mau cari yang haram pun susah apatah lagi mau cari yang halal, pokoknya wang pak ” kemudian disambungnya lagi, kulit sama kulit bukannya haus pak malah bertambah kejap. Hamba cuma menjawab “kami disanun maseh ngak bisa walau pun kami membutuhkan wang”.

  3. JANKER berkata:

    aku juga mau jual ne,ada yang mau beli tak?

Tinggalkan komen