kenduri kawin

kenduri kawin

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to kenduri kawin

  1. nuriman berkata:

    Assalamualaikum pakcikli info yg berguna terima kasih..tahniah kpd yg dapat menantu…moga jadi emak dan pak mertua yg baik amin…

  2. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    Sejak akhir akhir ni anakanda Nuramin suka berdoa, kata orang berdoa ni kalau tak makhbul pun tetap dapat pahala, tapi kita umat islam ni sememangnya tak putus putus berdoa siang dan malam, lagi banyak sebahyang lagi banyaklah berdoa, terimsa kaseh Nuramin dan salam hormat.

  3. nuriman berkata:

    pak cikli ni tentu seorang penulis kan..dari bahasapun sy dah tahu..susunannya indah sendaloka yang menghiburkan tersusun rapi..wassalam…

  4. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Dulu ketika muda pakcik pernah menjadi menjadi tenaga pengajar sambilan kewartawanan foto di sebuah universiti tempatan. Kemudian pakcik mengembara, bidang foto sama seperti komputer perkembangan teknologinya terlalu pesat, kini teknologi fotografi banyak menggunakan komputer, pakcik tak pernah masuk sekolah komputer, dan baru berjinak jinak dengan komputer tak sampai setahun, jadi blogger tak sampai enam bulan, sebab itu pakcik terlalu sukar untuk bersaing dengan angkatan anak anan seperti anakanda. Tujuan menjadi blogger supaya dapat mencurahkan segala yang terpendam di dada supaya awet muda, sebab itu lah corak penulisan pakcik kadangkala berlagak macam orang muda, maka banyaklah yang menyampah tidak mahu berkawan dengan pakcik. Terima kaseh atas kunjungan anakanda menemani pakcik dilaman ini dan salasm hormat.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s