BN beri lesen barang naik masuk neraka

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to BN beri lesen barang naik masuk neraka

  1. mran3238 berkata:

    Assalamualaikum, Pakcik saya kena update artikel2 yang lepas sebab nak padankan dengan tema yang saya gunakan sekarang ni. Lagi satu seperti yang pakcik cakapkan dulu banyak artikel hanya ada tajuk je saya kena repair balik. Saya kena slow sikit untuk artikel2 baru sebab nak buat semua tu…kalau ada apa2 yang tak kena pakcik bagitau saya….

    wassalam

  2. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    Kalau nak dikutkan pakcik pun kena repair dan update weblog Dukun Asmara, tapi ianya bukan suatu kerja yang mudah, itu pasal pakcik cuba bina weblog baru. Pakcik rasa tahap penguasaan pakcik didunia blogger maseh terlalu lemah. Perkembangan dunia web dari tulisan kepada gambarfoto dan seterusnya kepada vidio ( bila server bertambah maju). Cuba mran gunakan ruagan sidebar weblog sepenuhnya untuk memudahkan penggunjung mengetahui segala intri yang terkandung didalam weblog mran3238 dengan cara yang paling mudah. contohnya seperti yang pakcik lakukan. Ciri weblog Dukun asmara setakat ini banyak tajuk untuk memerangkap injin carian, pengunjung mudah memilih intri disidebar, pengunjung suka tenguk gambar dan mungkin ada ciri untuk jangka panjang dan pendek.

Tinggalkan komen