pakcikli00 blogger webblog Dukun Asmara

pakcikli00 blogger weblog dukun asmara

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to pakcikli00 blogger webblog Dukun Asmara

  1. Saye... berkata:

    Ada buat rawatan? Di mana dan bagaiman untuk menghubungi? Berapa cas setiap kali rawatan?

  2. tiangapi berkata:

    Saya sudah lama mengidap resdung,apakah pakcikli ada petuanyauntuk dikongsi bersama saya.

  3. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Penyakit resdung genjala bermulanya penyakit alat kelamin ia itu penyakit tuan atau puan. Penyakit resdung banyak dialami oleh remaja masakini dituruti dengan gangguan haid bagi wanita dan kelemahan tenaga batin bagi lelaki. Penyakit ini pada mulanya cuma masalah kecil tetapi bole mendatangkan masalah yang serius jika tidak dibendung. Walau pun pada mulanya ia cuma sekadar memerlukan pembedahan kecil (minor) untuk merawatinya tetapi banyak yang tewas kerana ianya melibatkan bahagian otak kecil. Penyakir resdung menyekat (tersumbat) pengaliran airmata ke hidung. Sebab itulah biasanya mereka yang mengalami penyakit resdung menangis tak berlagu bila telah berumah tangga,

    Rawatannya mudah saja cuma ransang (urut) dibahagian pinggir hudung setiap hari sehigga air mata boleh mengalir kembali ke hidung bila melimpah. Mungkin weblog pakcikli sehat masasayu ada menunjukan rajah anatomi hidung manusia.

    Terima kaseh salam hormat.

  4. ilmun2003 berkata:

    Assalamualaikom.
    saya ada membaca web Wak Karimon dimana tuan menyatakan bahwa tuan pernah berguru(?) di Taman Naqsyabandiah ,Kajang dengan Tuan Guru Mursyd Syeikh Yahya Laksmana an-Naqsyabandi al-Kholidi.Adakah tuan maseh bersama dengan Kumpulan Tarikat disitu?
    Saya juga pernah berbai’ah dengan beliau tetapi setelah beliau meninggal dunia tidak berapa selepas itu saya telah bermufarakah.Sbbnya saya tidak dapat diceritakan disini.
    Oleh itu saya berasa gembira jika tuan jika dizinkan Allah kita dapat berkenalan secara berdepan.Kalau tuan datang ke KL khususnya jika kerumah Wak Karimon maklumkanlah kepada saya.Rumah saya tidak berapa jauh dengan rumah Wak Karimon.
    No.Tel saya : 012-6247959 – ilmun2003@yahoo.com.
    Wassallam

  5. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    Tuan ilmun, saya ada berguru dengan Almarhum sehingga akhir hayatnya. Banyak saya berguru tarikat tapi dari segi displin saya tidak pernah menemui seperti yang ditunjukan oleh Almarhum. Jarang kini kita temui mursyid yang sentiasa membuka suluk 40 hari yang sambung menyambung dan banyak lagi kelebihan almarhum dari segi syariatnya apatah lagi dari segi hakikatnya. Sebagai pengajaran kepada kita, bila bertemu guru yang sesuai, menuntutlah bersungguh sungguh. Adalah lumrah alam selepas ketiadaan Guru pengikutnya akan berpecah dan jika kita perhatikan pengikut Nabi saw pun bertelagah setelah kewafatannya, anggaplah perpecahan tersebut sebagai percikan untuk menyebarkan ajarannya dan pandanglah perkara ini dari sudut positifnya. Harapan saya samoga tuan terus mengamalkan tarikat. Saya telah menuntut ilmu Almarhum hingga ke jubah biru + ( saya harap tuan faham maksud biru + tu) jadi saya telah layaklah berjalan sendiri.

    Tapi semangkin tinggi kita menuntut tak sangka pula saya semangkin hina jadinya hinggakan menjadi Dukun Asmara, saya harap tuan tidak jadi begitu, kerana saya sentiasa menerima seadanya. Biarlah saya hina dimata orang, tapi hati saya tuhan saja yang tahu.

    Perumpamaan saya dengan tuan sama seperti saya dengan Tuan Rahim, suatu masa dulu saya dengan tuan Rahim pernah seguru, tapi tak pernah ketemuan ketika itu. Mungkin ada hikmahnya disebalik itu, kerana menurut firasat jika saya bertemu dengan tuan Rarimon, kami akan menjadi jutawan dan mungkin kekayaan tersebut boleh menganggu perjalanan ke jalan yang lurus.

    Jika tiada ilmu ianya wajiblah dituntut yang selainnya dari itu harus belaka. Jika sudah ada ilmu perlu kembangkan pula, jadi buat setakat ini setiap hari saya kembangkan ilmu pengetahuan menerusi internet. Walau pun pengetahuan saya kembangkan mengenai Asmara kerana saya Dukun Asmara tapi saya rasa penting kerana keseimbangan kaseh sayang untuk mengecap kesejahteraan kehidupan itu bermula dengan Asmara yang merupakan asas setiap kehidupan makhluk. Insyaalah jika siap rumah permandian untuk membersehkan diri yang saya sedang saya bina nanti saya akan mengembara lagi menemui sehabat handai termasuklah tuan. Ya Allah sampaikanlah pahala bacaan Al Fatehah ini kepada Almarhum Ayahanda kami Muryidul Syeikh Yahya Laksama Al Kholidi Naksyabandiah – Al Fatehah…. Amin.

    Wasalam.

  6. ilmun2003 berkata:

    Assalamualaikom

    Issyaalah.Diharap segala apa yang kita lakukan sentiasa didalam keredhoan Nya. Semoga Allah menganugerahkan Taufik dan Hidayah kepada kita sekelian.Amin

  7. azmail berkata:

    Asalamualaikum,hari ini syajmpa ngan web. pakcikli00 blogger webblog Dukun Asmara menerusi web.wannura terapi.Sya ingin bertanya apa sebenarnya Dukun Asrama,adakah ianya suatu kaedah rawatan juga.Moga mendapat jawapan drp tuan.

  8. Assalam tuan…nk betanya Pakcikloo ni ada akaun FaceBook x..??..kalu ada tlong msuk apa nama akaun tuan tu.TQ.

Tinggalkan komen