mula perempuan bertemu lelaki

mula perempuan bertemu lelaki

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to mula perempuan bertemu lelaki

  1. mutiara-violet berkata:

    kena dgn batang idung..memang masa mula2 kuar ngn dia sy kena balik ngn teksi. buat sakit hati je…

  2. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Tak apalah naik teksi, pakcik dulu kena naik keretapi kerana jauh hati.

    terima kaseh salam hormat.

  3. sesamaislam berkata:

    Assalamualaikum

    Naik keretapi kira dah ok Pakcik. Dah macam cerita Hindustan la pulak ye masa tu. Tentu romantik sekali.

    Salam ceria selalu

  4. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    Dah lah naik keretapi, tak dapat duduk kena berdiri, rasa setengah mati.

    Terima kaseh salam hormat.

  5. erma bukit rimau berkata:

    di rogol pegawai TNB, ketika itu rumah kami terputus bekalan letrik kerana dentuman petir yang kuat, suami ku tiada di rumah kerana bertugas di luar KL. Anak ku yang masih kecil menangis kerana ketakutan dan inilah kali pertama kejadian seperti ini berlaku sejak kami berpindah ke sini. Aku ada seorang jiran yang bekerja sebagai jurutera di TNB PJ, iaitu tuan Hj Ismail Din, lantas aku menalipon dia supaya datang segera kerumah ku untuk menengok atau membaiki meter letrik PCB yang mungkin rosak oleh dentuman petir yang kuat tadi.

    Dia datang dengan segera, dan hanya memasang semula main switch dan letrik pun mengalir pula seperti sedia kala. Semasa dia memeriksa kotak PCB aku bergegas ke dapur menyediakan minuman, dan anak kecil ku bawa ketingkat atas bersama pembantu indon. Semasa kelam kabut menuangkan teh panas, air itu tertumpah pada baju ku, Hj Ismail Din terus memberikan pertolongan dengan membuka baju ku. Ketika itu aku hanya memaki t shirt tanpa coli dan berkain batik. Hj Ismail Din terpegun dan ghairah melihat aku tanpa baju dan coli dan terus menarik aku hampir padanya, dia terus menghisap puting tetek ku, dan bawa aku kedalam bilik rumah ku di tingkat bawah. Dia terus merogol ku di situ, walaupun sedap tapi aku tak rela di perlakukan begitu, Hj Ismail Din berkulit putih, tinggi dan handsome, tetapi amat kelam kabut bila melakukan hubungan sex dengan aku, Suatu hari nanti aku harap dapat main lagi dengan Hj Ismail Din tetapi bukan dengan cara gelojoh seperti yang pernah aku alami.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s