sendaloka mengusik janda

sendaloka mengusik janda

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to sendaloka mengusik janda

  1. qoreena berkata:

    Tak sangka ada seloka begini.

    Memang pakcik ni berbakat la. Sungguh halus maksudnya 😛

  2. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Anakanda, sendaloka bekaitan dengan perkataan gurau senda, budaya melayu lama menggunakan bahasa sindiran supaya unkapannya lebih terasa atau mengusik jiwa, kehalusan bahasanya sehinggakan tidak difaham kanak kanak atau mereka yang tidak berkenaan. terima kaseh dan salam hormat.

  3. sesamaislam berkata:

    Asalamualaikum…

    Dah main tahap janda ni…

    Rayau punya rayau jumpalah blog ‘brutal gila’ cuba Pakcikli00 sabarkan dia sikit…

    Najib Pukimak!

  4. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusallam

    Daripada cumpedak biar nangka
    nangka itu panjang tangkainya
    daripadas budak biarlah janda
    janda itu panjang akalnya

    Pakcik ingat blog anakanda paling hebat, rupnya ada yang lagi hebat. Terima kaseh kerana berkesempatan menggunjungi pakcik walau pun dalam keadaan yang terlalu sebuk, salam hormat.

  5. Hidet berkata:

    wah..seronok baca madah puitis pepagi ni..

  6. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum Hidier,

    pepagi lagi hang ni dah ngusik janda, nanti tau orang rumah nanti ia tak marah ke ?, terima kaseh kerana sudi berkunjung. Cinta yang sejati kekal hingga ke mati, kerana ia sentiasa membara didalam hati. Salam hormat dan jumpa lagi.

  7. sesamaislam berkata:

    Asalamualaikum…

    Usik-usik bawa bahagia Pakcikli00, tak de ke kaum hawa yang nak bermadah disini…nak juga dengar pendapat mereka.

  8. pakcikli00 berkata:

    Walaikumusalam

    kita tunggu dulu, terima kaseh salam hormat.

  9. erma bukit rimau berkata:

    di rogol pegawai TNB, ketika itu rumah kami terputus bekalan letrik kerana dentuman petir yang kuat, suami ku tiada di rumah kerana bertugas di luar KL. Anak ku yang masih kecil menangis kerana ketakutan dan inilah kali pertama kejadian seperti ini berlaku sejak kami berpindah ke sini. Aku ada seorang jiran yang bekerja sebagai jurutera di TNB PJ, iaitu tuan Hj Ismail Din, lantas aku menalipon dia supaya datang segera kerumah ku untuk menengok atau membaiki meter letrik PCB yang mungkin rosak oleh dentuman petir yang kuat tadi.

    Dia datang dengan segera, dan hanya memasang semula main switch dan letrik pun mengalir pula seperti sedia kala. Semasa dia memeriksa kotak PCB aku bergegas ke dapur menyediakan minuman, dan anak kecil ku bawa ketingkat atas bersama pembantu indon. Semasa kelam kabut menuangkan teh panas, air itu tertumpah pada baju ku, Hj Ismail Din terus memberikan pertolongan dengan membuka baju ku. Ketika itu aku hanya memaki t shirt tanpa coli dan berkain batik. Hj Ismail Din terpegun dan ghairah melihat aku tanpa baju dan coli dan terus menarik aku hampir padanya, dia terus menghisap puting tetek ku, dan bawa aku kedalam bilik rumah ku di tingkat bawah. Dia terus merogol ku di situ, walaupun sedap tapi aku tak rela di perlakukan begitu, Hj Ismail Din berkulit putih, tinggi dan handsome, tetapi amat kelam kabut bila melakukan hubungan sex dengan aku, Suatu hari nanti aku harap dapat main lagi dengan Hj Ismail Din tetapi bukan dengan cara gelojoh seperti yang pernah aku alami.

Tinggalkan komen