dara itu dan tandanya

dara itu dan tandanya

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to dara itu dan tandanya

  1. Assalamu’alaikum,
    Terima kasih atas dukungannya Pakcikli00, tapi bila Bapak mau memberikan dukungan untuk saya, tolong lansung berikan komentar di blog saya yang mengikuti lomba menulis tersebut di : http://dakwahdewiyana.blogdetik.com
    Ohya, tulisan Bapak diatas, sungguh unik, selama ini,saya malah kurang memperhatikan hal-hal tersebut.
    (Dewi yana)

  2. sesamaislam berkata:

    Salam Pakcikli00…

    Kalau tanda Teruna sudah tiada apa jawapan yang sesuai Pakcikli00?

    http://jutawanklik.com?a_aid=f7ff7bd5 – ‘klik’ Pakcikli00 jangan tak ‘klik’

  3. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Puan Dewi Yani

    Bapak sudah mendokonginya, apakah kamu mahu didokongi lagi, kapan pun boleh, bapak pun unik orangnya dan gampang memerhatikan hal hal tersebut. Terima kaseh atas kunjungannya yah, salam hormat selalu.

  4. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    kalau teruna sudah tiada
    maka sesuai cari janda.

    pakcik sudah klik.

    terima kaseh salam hormat.

  5. Dewi Yana berkata:

    Assalamu’alaikum,
    Pakcikli00 saya mengucapkan terima kasih atas dukungan yang Bapak berikan, semoga Allah SWT membalas semua kebaikan Bapak dan saya berharap semoga silaturahim kita selalu terjalin baik, amin.
    (Dewi Yana)

  6. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    Dewi Yana

    kamu sentiasa membicara dokongan bapak, maluk aku ah, Terima kaseh salam hormat.

  7. Aldy berkata:

    Pakciklioo, sekarang saya sudah tahu tandanya, terima kasih, maaf lama tidak berkunjung. Dan laman ini mohon dengan hormat ijin pakcik saya simpan.

  8. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    terimas kaseh untok kunjungannya dan sudut halaman tersebut saya bikini khusus buat kamu dan pakcik ijinkan untuk kamu menyimpaninya. salam hormat.

Tinggalkan komen