Gambar wanita Islam kaki ekor

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Gambar wanita Islam kaki ekor

  1. mran3238 berkata:

    Assalamualaikum………Makcik tu silap kedai, dia ingat kedai runcit kot…………

    wassalam

  2. hatimati berkata:

    alah bersepah pempuan mcm ni. kan skang pempuan nak sama taraf mcm laki. so, tikam nombor gak la .

  3. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam mran,

    Pakcik kepingin nak hantar komentar dilaman mran, sekurangnya untuk mengusik. Tapi gambar pakcik dah bersepah disana. Kita ni mran tergolong kepada blogger tegar jika diukur dengan jumlah interi yang dipos. Kalau pakcik cakap merepek jangan kecil hati kerana komputer pun tak tahan menanggung beban kerja kita. Pakcik ada handle dua lagi wblog yang lain yang sedang mengejari mran dari belakang ia itu wannura dan sihatmasayu.Mran, sehari dua ni pakcik cuma hantar beberapa intri mran ke intri dukunasmara dan bilangan kunjungan maseh stabil, ini menunjukkan intri weblog mran3238 menarik. Masalah sekarang segala interi weblog mran3238 yang lalu sukar dikesan penggunjung.Cuba sesuatu walau pun pelahan.

    Terima kaseh slam hormat.

  4. pakcikli00 berkata:

    Bila rumahtangga kehilangan suri kerana ingin menjadi suami kehidupan generasi kita menjadi lebih ngeri, terima kaseh jumpa lagi.

  5. sylarius berkata:

    Makcik tu cuma tolong belikan nombor ekor untuk suami beliau agaknya? Hehe..

  6. pakcikli00 berkata:

    Kalau kena mesti dapat komisyen.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s