membaca keluhan kelakian

membaca keluhan kelakian

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to membaca keluhan kelakian

  1. hajirikhusyuk berkata:

    Sungguh mencerahkan….

  2. pakcikli00 berkata:

    hanya untok kebahagian rumahtangga supaya cerah masa depan, terima kaseh dan selamat maju jaya.

  3. Siti Fatimah Ahmad berkata:

    Terima kasih atas kunjungan dari jiwa nurani ke laman jiwa guru. Ya….manusia punya naluri kejiwaan yang unik dan punya erotik tersendiri. Yang selamat jika mampu menahan dengan iman dan sabar. yang tersasar akibat nafsu yang menghimpit jiwa tanpa menghirau kekusutan yang bakal menimpa. Kawallah jiwa dengan taqwa dan nurani yang luhur. Salam kenal dan semoga memperoleh ketenangan yang membahagiakan.Penulisan yang ada ummphh dan ya..he..he…mengelisahkan.

  4. pakcikli00 berkata:

    Perasaan kesedaran pemikiran dan kefahaman adalah dinyatakan oleh parasrupa gerakgeri tingkahlaku dan budibahasa kemaknusiaan. Pendirian amalan kehidupan jiwa raga menghayati kehidupan alam semesta adalah untok menyembah kesempurnaan keujudan tuhan yang maha esa yang mencipta alam semesta dengan kudrat iradat ilmu dan hayatNya.Perhubungan Adam dan Hawa adalah cinta yang mengimbangi kaseh sayang untok mengalami kesejahteraan.Asalamualaikum. wallahualam.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s