helah cinta wanita cantik

helah cinta wanita cantik

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to helah cinta wanita cantik

  1. ruanghatiberbagi berkata:

    sapa pakcik, pa khabar malam ini, semoga sihat sekeluarga

  2. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Jika Pakcik bergurau sama dengan anakanda dan sesamaislam jangan marah atau terasa hati sekadar suka suka sahasja.

  3. sesamaislam berkata:

    Assalamualaikum

    Benar tu ruanghatiberbagi kalau tak ada gurauan manakan ada indahnya persahabatan. Maaf Pakcik nak tanya sikit…lama puan Siti tak kunjung kesini.

  4. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    Jika ruanghatiberbagi marah atau merajuk tinggak sesamakita sesamaberdua sajalah diruang pangomel Dukun Asmara. Hakikatnya peluncur weblog dahagakan pendedahan dan pengupasan sesuatu pekara yang tuntas diweblog. Dan ingeine carian pula memerlukan berbagai maklumat. Sementara rakan blogger pula sering menjadikan weblognya sekadar tempat bertemu dan mencari rakan dan tolan. Lantarn itu weblog Dukun Asmara mengalami nasib yang sama ia itu diminati para peluncur tetapi tidak popular dikalangan bloger dan pengomel.Mereka bukan saja malu singah di weblog sesamakita malahan kehadiran Dukun Asmara ke weblog mereka berkomentar tidak berapa disenangi kerana kadankala perkataannya mungkin sensasi. Sebab itulah sejak akhir akhir ini Pakcikli kurang berkomentar diweblog rakan bloger kecuali sesamakita termasuklah sesamabahagi.

    Terima kaseh salam hormat.

Tinggalkan komen