Gadis Arab yang menggoda

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Gadis Arab yang menggoda

  1. karto berkata:

    mantablah…. dimana boleh kujumpa ?

  2. u dont need to know berkata:

    Manusia yg tidak mngambil Islam sepenuhye punye byk mase utk perkara2
    yg langsung x bmanfaat ni. Kotak fikirannya hanye berkisar ttg memuaskn
    nafsu saban masa. Islam dah smkin tenat, ilmu2 sebigini yg semua org tahu
    sbaik shj berada pd mase nye, x diperlukan lagi. Gunekn klebihan yg ade
    utk Islam, krn perkara yg kamu tulis ini x kekal lame even utk diri kamu
    snd pun, tp keje2 utk Islam adlh penentu kedudukan kamu selepas alam yg sementara ini. Wallahu’alam.
    ini.

  3. pakcikli00 berkata:

    Saya keliru dengan pendirian kamu. Kalau kamu Islam, tentu mengucapkan salam terlebih dahulu. Jika kamu ada Iman tentu faham tentang untung jahat, untung baik. Kerana Emak Bapak kamu tak belajar seks lah lahir anak haram macam kamu. Laman ini untuk pendidikasn seks, jika nak belajar ugama sila layari weblog saya http://jalanakhirat.wordpress.com/ supaya tidak jadi anak kurang hajar. Saya tak berhak memberi salam kepada kamu.

    Terima kaseh.

  4. pakcikli00 berkata:

    Salam ialah mengucap السلام عليكم.

    Dalil firman Allah تعالى :

    ياأيها الذين آمنوا لا تدخلوا بيوتا غير بيوتكم حتى تستأنسوا وتسلموا على أهلها ذلكم خير لكم لعلكم تذكرون

    Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu masuk ke dalam mana-mana rumah yang bukan rumah kamu, sehingga kamu lebih dahulu meminta izin serta memberi salam kepada penduduknya; yang demikian adalah lebih baik bagi kamu, supaya kamu beringat (mematuhi cara dan peraturan yang sopan itu).

    فإذا دخلتم بيوتا فسلموا على أنفسكم تحية من عند الله مباركة طيبة كذلك يبين الله لكم الآيات لعلكم تعقلون

    Maka apabila kamu masuk ke mana-mana rumah, hendaklah kamu memberi salam kepada (sesiapa yang seperti) kamu dengan memohon kepada Allah cara hidup yang berkat lagi baik. Demikianlah Allah menerangkan ayat-ayat (yang menjelaskan hukum-hukumNya), supaya kamu memahaminya.

    Hadis Nabi صلى الله عليه السلم

    عن ابن عمر رضي الله عنهم أن رجلا سأل رسول الله صلى الله عليه السلم اى الاسلام خير؟ قال تطعم الطعام وتقرأ السلام على من عرفت ومن لم تعرفز

    Diriwayatkan dari Ibnu Umar رضي الله عنهم bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah صلى الله عليه السلم “ apakah islam yang baik?” bersabda Rasulullah صلى الله عليه السلم “memberi makan akan makanan dan memberi salam kepada orang yang kamu kenal dan orang yang kamu tidak kenal.

Tinggalkan komen