suami gagal pecah dara isteri

suami gagal pecah dara isteri

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to suami gagal pecah dara isteri

  1. din yahoo berkata:

    kalau abang tak boleh pecakan bagi saya pecakan
    dara isteri abang

  2. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Persoalannya bukan tak boleh pecah, tapi isteri tak bagi, takut.

    Terima kaseh salam hormat.

  3. nur berkata:

    slm, nak tnya…
    1. kalo setelah 3 bulan berkahwin, selaput dara masih belum pecah…tapi terasa ada pancutan kedalam oleh suami…boleh ke terjadi evolusi dan dpt anak?
    2. setelah 3 bulan, saya tak lg takut bila suami nak masukkan zakar…tapi kenapa masih tak boleh pecah dara yer? zakar suami agak besar berbanding saya yg bertubuh agak rendah tapi berisi.

  4. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    1. Bukan bergantung kepada berapa lama dah berkahwin, tetapi berapa banyak (kerap) telah bersetubuh. Jika selaput dara belum pecah mustahil air mani suami boleh terpancut kedalam rahim isteri. Jika persenyawaan air mani suami dan isteri tidak berlaku didalam rahim evolusi biasanya sukar berlaku.

    2. Jika isteri telah diransang secukupnya oleh suami sebelum bersetubuh, kemaluan isteri boleh menerima zakar suami walau pun sangat besar, kerana kemaluan isteri boleh mengembang sehingga melahirkan bayi. Saya menasihatkan puan meminta nasihat dan panduan daripada doktor mengenai masalah yang dialami supaya lebih yakin untuk melakukan persetubuhan bersama suami, kerana sebenarnya puan tidak memiliki ilmu tersebut sebelum mendirikan rumahtangga. Suami puan juga sepatutnya perlu mengetahui soal perhubungan seks suami isteri.

  5. mat berkata:

    ala ape ssah..than je bg msuk dlam2…

  6. siti berkata:

    Salam Macam mana cara nk buat malm pertama tapi x sakit…saya buat dengan suami saya..rasa sakit snggt macm ada pisau atau api nk masuk dlm kemaluan saya..boleh bagi pape pendapt x?

Tinggalkan komen