bila perempuan miang jantan

bila perempuan miang jantan

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

18 Responses to bila perempuan miang jantan

  1. ikha berkata:

    nak buat camna… kalau dah lama tak dpt mestilah miang pakcik oi…. saya memang miang tapi saya teringin nak merasa buat dgn org tua pulak…. kalau boleh biar yg umur 55 thn ke atas…. mesti bestkan…. arghhhhh…. stimnya aku

  2. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    bertenang, mengucap banyak banyak supaya seimbang kembali keadaan zahir batin
    (mengucap tu menyebut nama yang zahir dan batin). Bukan masalah tua atau mudanya yang penting bersatu bukan beradu. Bersatu bermaksud senyawa zahir dan batin (lelaki dan perempuan), untok merasa nikmat cinta yang memadu kaseh dan sayang (Rahman dan Rahim). Cuma sifat Rahman dan Rahim sahaja yang membuahkan kesejahteraan, meliputi sekelian alam (tuhan semesta alam).

    Terima kaseh salam hormat.

  3. muzafar berkata:

    best dapat perempuan miang tapi yg taat pada seorang lelaki sahaja.perempuan miang akan meminta,beraksi bersungguh2 tidak pasif seperti main bantal aje.perempuan miang selalu berhias dan manja pada pasangan.pasangannya mesti selalu makan tonik cap gajah…betul…..

  4. niko berkata:

    akhu pown miang juak.tp dgn owang ter tentu jew,

  5. alessa berkata:

    saya suka leleki tua yang kuat sex dan miang

  6. daddudakl berkata:

    ekha…alessa …….ermmmmm ciri2 yg u all mau tu ada pada dad…..lidah dad pun kuat kerja gak! amacam…jom la contact dad. or add fb dad…dadduda68@yahoo.com

Tinggalkan komen