Wanita pengsan dirogol 5 lelaki semaunya

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Wanita pengsan dirogol 5 lelaki semaunya

  1. Pingback: Pengsan Di Rogol 5 Lelaki « Mran3238's Blog

  2. best1of4's blog berkata:

    Mengapa perogol tak pernah nak cuba merogol pelacur?

  3. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Pakcik cuba juga cari berita pelacur kena rogol, tapi maseh tak ketemuan. sebenarnya niat asal Pakcik jadi blogger nak buat weblog macam sehatmasayu, tapi entah macammana Pakcik ketemuan saudara sesamaislam, Pakcik cuba mengikut rentak weblognya, terlalu banyak yang Pakcik pelajari sesamaislam. Walau bagaimana pun sesamaislam bertukar kepada spyrakyat. Semasa beliau menjadi spyrakyat, pakcik sibuk menghantar posting intri Dukun Asmara dan jarang memberi pojok diWeblok Spyrakrat, mungkin ketika itu sesamaislam kecil hati dengan pakcik. Tiba tiba entah macamana Spyrakyat betul betul jadi spy. Jadi setelah ketiadaan spy rakyat, weblog Dukun Asmara mungkin bertukar rentak sekadar untuk bertahan sahaja, untuk suka suka sementara pakcik buat kerja projek komputer. Suatu masa nanti Spyrakyat akan tahu juga apakah tujuan sebenanya Pakcik jadi seorang blogger.

    Terima kaseh salam hormat.

  4. widurie3 berkata:

    orang sekarang sudah tiada adab dan biadap

  5. pakcikli00 berkata:

    Widurie3

    Itu pasal dalam budaya kita yang percaya ugama Islam kita sangat ditegah makan makanan yang haram, kerana kesanya melunturkan kemaknusian. Maksud biadap ini kerana tiada ilmu, kerana dada ungkpan yang menyataka “bermula ilmu itu adap “. Kita tidak boleh sekadar menempelak mereka, mungkin ini berpunca dari hasil makanan yang ibu bapa mereka beri mereka makan, seperti wang rasuah dan sebagainya. Biarlah tuhan menghukum mereka, pada hakikatnya kita kena yakin bahaa tuhan maha adil, maha mengetahui dan menguasai alam semesta, maaf kerana jawapan komentar yang meleri lerit ini.

  6. me89 berkata:

    kenapa perkara seperti ini boleh berlaku?

Tinggalkan komen