Maaf, Dukun Asmara bersantai sekejap

Vodpod videos no longer available.

more about "Maaf, Dukun Asmara bersantai sekejap", posted with vodpod

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Maaf, Dukun Asmara bersantai sekejap

  1. sesamaislam berkata:

    Salam Pakcikli00…

    Memang santai dengar lagu lama ni Pakcikli00, teringat zaman muda dulu-dulu. Masa tu duduk kat port Klang. Sekadar teringat tak apa kan Pakcikli00.

    Kopi JANTAN vs Kopi DANGDUT

    di http://sesamaislam.wordpress.com

  2. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Runsing, lepas ni pacikli teruk lagi le menulis pojok diakhbar sesamaislam, yang tak tahannya selalu kena maki nak balas pun tak guna pasal kita tau mereka tak ada otak. Kali ini kena belajar cakap nagori, pakcik pun sama, masa dulu selalu pergi makan dekat Tanjung Gila Port Klang.Cakap dengasn Tokmod sebab utama isteri mengikat, menjahit, memotong dan menampal rahim mereka adalah genjala lelaki mati pucuk, istilah mati pucuk merangkumi suami yang tidak boleh memberi kepuasan seks kepda isterinya kerana separuh mati. Bila bini banyak mulut suami bisa pergi dangdut. Tak boleh cover kopi jantan jika sudah mana nahan.

    Terima kaseh salam hormat.

Tinggalkan komen