apabila Pakatan tawan Perak – nizar news

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to apabila Pakatan tawan Perak – nizar news

  1. kamal berkata:

    PEMIMPIN UMNO DARI DULU SAMPAI SEKARANG SEMUANYA KETURUNAN PEROMPAK SEBAB MEROMPAK DUIT RAKYAT,LEPAS TU BAGI MAKAN ANAK BINI,SEBAB TU JADI PEMBUNUH PUN BLEH JADI PM TAK HAIRANLA..HOI UMNO SIAL SEDARLA EKONOMI NEGARA DAH MAMPUS,RINGGIT SUSUT NILAI,TAK SEDAR SDIRI LAGI..

  2. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Sabo Kamal sabo, kita sekadar boleh memberikan peringatan kepada mereka, menghukum serahkan kepada tuhan kerana tuhan tu maha adil. Sebenonya manusia itu dapat semua apa yang dibuatnya, pos intri “jikalau makan hasil haram” Pakcik tulis khusus untuk KAMAL mengenai balasan orang yang makan hasil haram.Pakcik harap Kamal berpuas hati dengan balasan tuhan tersebut keatas mereka.

    Terima kaseh salam hormat.

Tinggalkan komen