Pelacur tempahan

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

33 Responses to Pelacur tempahan

  1. smartboy berkata:

    nak sorang pelacur boleh???… klu boleh bg awekyg barang diew baek??…

  2. malek berkata:

    nk join

  3. malek berkata:

    ka;o nk tempah mcm mana?

  4. pakcikli00 berkata:

    pergi tempah di Thailand

  5. jimmy berkata:

    taman sejati boyz..sangap gler..7 org..pelacur gred dara..tolong bwa kan condom skali ea..pleeeaaaazzzzzz..i hope u can help my nafsu..

  6. otai berkata:

    bro kasi 1 pelacur blh x

  7. shah berkata:

    nk tempah blh…area kl

  8. iskandar berkata:

    nak sorg pelacur..kalu leh pg ni la..

  9. Dyau Cool berkata:

    sye nk pelacur yg baek punye ade..area JB..

  10. syed berkata:

    nak seorang pelacoh bleh nak brg baik?

  11. jiwa kacau berkata:

    nak jugak… area penang

  12. Olang Oleng berkata:

    gateinyer u lia nak sgt ker???

  13. Mamat berkata:

    Baik punya tengok belakang… sekali pusing misai melintang… hahahahaha

  14. bayu berkata:

    hahahah…lawak la kau orang ni..tak payah susah2 cari pelacur.. bini kat rumahkan ada..yang tak ada tu pi cari la kawin cepat2 rugi kawin lambat..jangan cari yang haram, buat yang halal banyak2, zaman sekarang ni kena cari pahala banyak2 bukan cari dosa banyak2….anggap hidup ni ibarat perniagaan untuk bekal diakhirat, nak rugi diakhirat atau didunia..

  15. sangap berkata:

    na tmpah mcm me ?

  16. man berkata:

    lia i pon nk syok2 aja jom la kite jmpe…..pm i kt mail ok

  17. man berkata:

    ok x lia…

  18. shazrif berkata:

    Ok jugak tur lia…hehehe..boleh jer

  19. YANY berkata:

    YANTI AKU RINDU KAU DI PUCUNG SANER…

  20. danial berkata:

    macam sial la

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s