Nona zaman sekarang

Vodpod videos no longer available.

more about "Nona zaman sekarang", posted with vodpod

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Nona zaman sekarang

  1. Kak Long berkata:

    Salam hormat pakcikli..
    Kak Long datang nak ambil sekuntum mawar tapi rupanya ada tiga kuntum.
    Hmm…nona zaman sekarang memang sukar nak ditegur dan dilarang.
    Tapi sebagai pendidik, Kak Long kena juga menegur walaupun nanti ada pelajar yang merungut.

    Terima kasih.

  2. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusallam

    Maaf komentar saya suruh ambil sejambak bungga mawar dan entri saya bertajuk “bunga kumbang dan kaseh” Sebenarnya saya tertarik flash bunga tersebut dan saya maseh tidak ada sortware untuk mengubahnya. Entri diweblog saya kadang tak senonoh kerana untok test market. Saya hairan artikal Kak Long walau pun simple tapi menarik perhatian dan selalu tersenarai top blogs WP. Saya sedang melakukan perbagai ekperimen, kalau ada yang menyinggung perasaan Kak Long beritahu saya dan terlebih dahulu saya mohon maaf.

    Terima kaseh salam hormat.

Tinggalkan komen