jika suami sayangkan isteri

jika suami sayangkan isteri

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to jika suami sayangkan isteri

  1. sesamaislam berkata:

    Assalamualaikum…
    Yang no 10 tu paling memikat, itu pun kalau dapat dudukkan depa ni serumah. Kalau dua rumah tu biasa-biasa jer. Jika serumah dapat juga meringankan beban ‘mem’ yang pertama tu dari segi zahir dan batin. Dapat selamatkan duit dan tak perlu cari orang gaji. Kedua-duanya boleh saling membantu dari segi zahir, batin JANGAN.

    Suami yang pasang dua atau tiga sememangnya mampu, kalau tak takkan depa miang semacam. Duit ‘no hal’, keperluan batin sekarang ni dah tak jadi masalah. Berlambak produk di pasaran yang mampu meningkatkan pretasi sang suami, antaranya disini…

    http://jutawanklik.com/?a_aid=f7ff7bd5

    Minta Laluan Pakcikl00…tak marahkan letak iklan.

  2. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    Kalau boleh nak cari is tree, dalam dunia ni yang orang perempuan tak bagi. tambah isteri dan lambat mati, lain tu semua nak tambah, semua nak cepat, rahsia ni pakcik bagi tahu dekat kamu saja dan jangan bagi tahu dekat orang perempuan nanti mereka marah.Ada padi semua boleh jadi, ada beras semua deras. Tak usahkan iklan nanti pakcik masuk blogrool, kalau tak kawan tolong kawan siapa lagi, ini asyek nak mengawan saja mana boleh jadi. terima kaseh, terima kaseh, datang lagi selamat maju jaya.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s