Zizie madu yang berbulan madu ke Eropah

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Zizie madu yang berbulan madu ke Eropah

  1. best1of4's blog berkata:

    Terimakasih le promosikan blog teman kat sini. Nanti kalau ada posting kat sini yang sesuai bolehlah teman bawak kat best1of4 pulak.

  2. pakcikli00 berkata:

    Sebenonya jika mike perhatikan teman suka bantu kawan bagi naik, baru le teman boleh naik. Sekurangnya menaikkan nama wordpress, sebelum ini suku sakat mika dah banyak jasa mempromosikan WP.Kita perlu cari blogger WP yang rajin hantar intri dan bantu mereka. Tak adele teman mintak balas pula jika mike terasa teman tolong mike.

  3. best1of4's blog berkata:

    Asalamualaikum

    Pihak best1of4’s blog mengucapkan Selamat menyambut tahun baru 2010, diharapkan kita dapat bersama memeriahkan lagi dunia blogger, selamat maju jaya & success selalu.

    Salam hormat dan jumpa lagi.

  4. pakcikli00 berkata:

    waalaikumusalam

    Terima kaseh salam hormat.

Tinggalkan komen