Laki dera kemaluan isteri dengan timun dan terung

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Laki dera kemaluan isteri dengan timun dan terung

  1. spyrakyat berkata:

    Salam..

    Dari 5 tinggal 3 sekarang langsung hilang, ngapa Pakcik.

  2. spyrakyat berkata:

    Salam lagi sekali..

    Lama nak tanya dah, biasanya pelawat tertarik dengan tajuk tapi kat blog Pakcik tak ada link kekawan yang ada kiriman terbaru memaparkan posting mereka. Kaedah ini salah satu cara menaikkan rangking sesebuah blog & saya harap blog saya terpilih untuk kajian ini kat blog Pakcik.

    Salam ceria selalu…

  3. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    Usia weblog ini hampir 6 bulan, biasanya pakcik hanya beri perhatian fasa pertama pada setiap projek selama 1 tahun. Weblog Dukun Asmara adalah weblog gila babi tempat pakcik membuat kajian dari segi traffic, citarasa pengunjung, jenis penggunjung, jenis rakan blogger, tema blog, virus dan segalanya. Weblog pakcikli mungkin tidak aktif selepas ini kerana pakcik ingin menumpukan beberapa weblog pribadi yang akan di publishkan pada tahun depan. Pakcik rasa weblog tersebut mungkin hebat kerana persediannuya menurut perancangan tidak seperti weblog Dukun Asmara yang hanya bermain api asmara. Jika Spy perhatikan pakcik gunaka bergagai jenis intri termasuk menghentam keperibadian tertentu untuk melihat respon pengunjung.Sebenarnya blogger tidak perlu jadi hamba penggunjung, pengguna perlu digunakan, hubungan blogger dengan pengunjung perlu seimbang.Pakcik bukan suka cakap besar, tapi pakcik sentiasa melatih jiwa pakcik menjadi besar dan pakcik suka kepada cabaran untuk awet muda.Bila pakcik dapat siapkan web macam goggle punya konsep, pakcik akan tolong spy, itu pun jika ada keseimbangan perhubungan.

  4. butuh berkata:

    macam haram je…halal hasil web ni..moga jadi darah daging utk bawa ke syurga ye 😀

  5. pakcikli00 berkata:

    Jangan cakap pun macam butuh, kita tidak pernah menggunakan laman weblog ini untuk memperolehi pendapatan, Iklan yang terdapat diweblog ini adalah suntingan dari komentar penggunjung dihalaman ini, untuk dijadikan pengetahuan.

  6. Pingback: Baju Pesta Anak Tomboy - modelbajuterbaru.ninja

Tinggalkan komen