jikalau isteri ingin diurut

jikalau isteri ingin diurut

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to jikalau isteri ingin diurut

  1. sesamaislam berkata:

    Asalamualaikum

    Terima kasih sudi berkunjung ke blog saya. Banyak gambar Puan Siti tu, saya turunkan sikit komennya setakuk lagi, tak apa kan Pakcikli00.

    Puan Siti apa khabar?

    ‘Jikalau isteri ingin diurut’ kalau saya Pakcikli00, tak sampai seminit pakaian saya dah lucut. Hu…Huuu

    Boleh ke Pakcikli00?

    • pakcikli00 berkata:

      Waalaikimusallam,

      Taniah, kerana hari ini sesamaislam adalah serentak menjadi blog wordpress,com terhebat, pos tertinggi dan paling subur. Laman blog sesamaislam adalah dipautkan dengan laman blog dukun asmara, pakcik hanya memberi komen mengenai Manohara kerana bersangkutan dengan asmara. tajuk yang lain cuma pakcik tatapi sahaja. Jika terasa gundah gelana, jemputlah kelaman blog >> http://websitifatimah.wordpress.com/ pakcik pembantu pensyarah disana difakulti pantun memantun, Ustazah Fatimah ada menyapa anak kepada pakcik, tinggalkanlah serangkap dua pantun disana sebagai ikatan. pakcik terpaksa berpantun disana kerana siswa siswi bawah umur tidak layak ke laman dukun asmara. kalau seminit kain terlucut bermakna suaminya memang hot. terima kaseh dan selamat maju jaya.

  2. Assalamu’alaikum,
    Pakcikli00, saya baru dapat alamat blog Bapak dari Mas Ayruel Chana (teman saya, yang sangat baik), terima kasih atas kunjungan dan komentar Bapak di blog saya. Mohon maaf, saya kira Bapak tidak mempunyai blog, karena waktu saya jawab komentar Bapak beberapa waktu yang lalu melalui email, Bapak tidak memberitahu /memberikan alamat blog Bapak, alamat blog Bapak tidak terbaca di blog saya. Untuk jawaban atas komentar Bapak, silahkan lihat di blog saya, sudah terlanjur saya tulis disana.
    (Dewi Yana)

    • pakcikli00 berkata:

      Waalaikumusalam,

      P{akcik sangat berbesar hati dengan kunjungan Puan ke halaman ini, maakan pakcik kerna sebelum ini sering mengusik. Pakcik sekadar ingin meyelami seorang pendawah yang kental seperti puan, terima kaseh dan salam hormat.

  3. Siti Fatimah Ahmad berkata:

    Assalaamu’alaikum..

    Saya datang Pakcikli00 untuk menyambut salam sesamaIslam.
    Buat saudara sesama islam…khabar saya baik sahaja, alhamdulillah. Mudahan kita semua mendapat kebaikan dari apa yang dikongsikan. He..he..he..mengancam juga pantun dilantun oleh sesamaIslam ni.

    Tak sampai seminit pakaian dah lucut
    Bila isteri ingin diurut
    Itu tanda suami mengikut
    kehendak isteri berturut-turut.

    boleh ke jawaban ni pakcikli00..

    Salam hormat.

  4. pakcikli00 berkata:

    waalaikumusallam

    kalau isteri sering diurut
    lama tak habis mula tak cukup
    mulut isteri perlu di tutup
    kalau tak mau sering meletup

    wasalam

Tinggalkan komen