alamak nasi lemak !!!

alamak nasi lemak

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to alamak nasi lemak !!!

  1. sesamaislam berkata:

    salam…

    Nasi lemak ni memang lemak dan berkrim…lemaknya umpama seperiok nasi guna sebaldi santan. Bertahun tak abis pusing. Boleh mati lemas kalau tersembam ke muka. Kes naya ni!!!

    Traffic semakin galak Pakcik…berapa collection harian.

  2. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Kalau nak buat rendang pedas, empat biji kelapa kampong tak berapa lemak lagi, Pakcik dah jangka sesamaislam mesti suka gambar di atas. Pakcik ingat kalau mau menggekor sesamaislam mesti ada kunjungan melebihi 2000 sehari. Pakcik terpaksa membuat pelbagai cobaan dalam permainan ini, supaya dunia weblog kita bertambah meriah.

    Terima aseh salam hormat,

Tinggalkan komen