Robot pelacur wanita berharga RM 23,642

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Robot pelacur wanita berharga RM 23,642

  1. mran3238 berkata:

    Assalamualaikum…..Pakcik saya nak ambil artikel dari blog pakcik tp saya nak buat macam saya gunakan tema lama dulu dah tak boleh sebab tulisan kecik tak boleh nak baca, tapi kalau saya tulis lain boleh la….apa idea pakcik…

    wassalam

  2. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    Pakcik rasa mran3238 boleh diminati pengunjung jika;

    1.hetikan muzik, mana ada top blog guna muzik, kerana hanya sesuai untuk weblog budak remaja.

    2.cuba senaraikan semua tajuk weblog di sidebar, utamakan weblog sendiri bukan weblog lain.

    3. Jawab komentar penggunjung dengan segera.

    4. Beri komentar pada weblog lain.

    5. Hasad dengki adalah diantara budaya orang Melayu, yang menjadi jalan cerita Melayu. Kalau boleh tak perlulah kita sehingga memberi jaminan 130 peratus% kepada pengunjung untuk menjadi jutawan dan melesapkan wang mereka untuk menjadi blogger popular. Berhati hatilah dengan blogger seumpama ini kerana dia pasti makan kawan.

Tinggalkan komen