titik berahi di tubuh lelaki

titik berahi di tubuh lelaki [Recovered] [Recovered]

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to titik berahi di tubuh lelaki

  1. mran3238 berkata:

    Askm……Sehari dua ni betul2 boring la pakcik, strymx selalu buat hal, dah macam biskut, kejap ada kejap tak ada, masa tak ada tu pergi tutup wifi kejap lepas tu buka balik ok, guna dalam 1 jam dia jadi balik macam tu…pakcik tau ke apa problem dia……sory la pakcik saya nak cilok artikel ni….

    wassalam

  2. Pingback: Titik Berahi Di Tubuh Lelaki « Mran3238's Blog

  3. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    Semua sever problem, peningkatan pengguna yang mendadak, perkembangan dunia weblog yang memberansangkan. Selain daripada sever, virus dan ketahanan komputer semuanya memberi cabaran kepada blogger, orang yang berjaya tidak pernah berhenti dan orang yang berhenti tidah pernah berjaya.

    Terima kash salam hormat.

Tinggalkan komen