internet tingkat kecergasan otak

internet tingkat kecergasan otak

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to internet tingkat kecergasan otak

  1. sesamaislam berkata:

    Assalamualaikum

    Lajunya…Pakcik. Tak terkejar dek saya.

    Salam ceria selalu.

  2. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    Jangan susah hati, pilih sahaja intri di halaman Dukun Asmara jika tak sempat menulis, kalau sesamaislam tak pos intri, Pakcik susah hati.Sekarang kunjungan mesti ribu ribu bukan ratus ratus lagi. Sesungguhnya sesamaislam sangat berpotensi untuk menjadi weblog WP terhebat, Pakcik mengekur gekori pun jadilah.

    Terima kaseh salam hormat.

  3. mran3238 berkata:

    Askm……..tp pakcik mengekori sesamaislam pun dekat je…sy ni blh tengok je la pakcik mengekori dia…….nak kena belajar dgn pakcik ni…………..

    wassalam

  4. pakcikli00 berkata:

    Walaikumusalam

    Kena tahu keadaan dan suhu persekitaran, sesamaislam tu apa dia cakap semua orang dengar, kalau dia ambil intri Pakcik bawa weblognya otomatik jadi top pos. Tapi bersaing dengan mereka letih. Kadangkala untuk membunuh ninja kena cari ninja, sesamaislam tu sesuai di jadikan ninja. Pakcik pun maseh buat kaji selidik untuk menguasai wordpress dan blogspot, buat masa ini Pakcik berihat sekejap dari bersaing, kalau kajian pakcik berhasil nanti Pakcik akan beritahu rahsianya, Insyaalah.

    Terima kaseh salam hormat.

  5. sesamaislam berkata:

    Assalamualaikum…

    Mudah mudahan kajian Pakcik akan mendatangkan hasil. Saya hormati kajian yang pakcik buat. Yang penting bila ketemu jawapannya jangan lupa bagitau saya. Saya ulangi jangan lupa bagitau saya.

    salam ceria selalu.

  6. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    Pekara pertama harus difahami pengetahuan pelayar yang terlalu lemah tentang IT, setiap kali Pakcik beri komentar di weblog sesamaislam, Pakcik terpaksa menaip alamat Url, jika tidak kesannya terlalu berbeza, kenyataan ini disokong kelemahan pengetahuan mereka yang terlibat tentang komputer seperti guru dan pelajar, malahan pensyarah yang Pakcik ketemui. Pakcik terkejut juga dalam tempohmasa tidak sampai 6 bulan boleh mengekori sesamaislam ia itu blogger yang disegani di wordpress kerana top blog dan top posnya.
    Banyak juga blogger wordpress yang Pakcik dampingi selama ini tapi masing masing dengan egonya, sehinggakan banyak blogger yang melupuskan komentar Pakcik di weblog mereka. Sebelum ini mungkin mereka merasa terlalu hebat, tetapi mereka lupa perkembangan weblog baru sekarang ini bagaikan handphone sentisa bersaing dan pengetahuan pelayar kian matsang.
    Peralihan sesamaislam daripada penekanan berita kepada rencana, mungkin satu strategi jangka panjang. Sepatutnya sesamaislam menggunakan kedudukan sekarang melonjak jauh, kalau boleh minta bantuan ruanghati berbelahbahagi, kerana dia pun ada strateginya yang tersendiri.
    Komentar Pakcik di weblog sesamaislam mungkin sedikit sebanyak membantu, tetapi ssamaislam mungkin lebih mengetahui berpandukan statistik. Minggu ini mungkin rangking Pakcik menjunam kebawah walau pun lebih banyak intry di poskan (berganda), tapi cuma strategi jankapanjang. Sementara Pakcik menyusun strateji diharapkan weblog sesamaislam mengekalkan prestasinya.

    Terima kaseh salam hormat.

Tinggalkan komen