menentu jantina dan parasrupa anak

menentu jantina dan parasrupa anak

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to menentu jantina dan parasrupa anak

  1. Siti Fatimah Ahmad berkata:

    Assalaamu’alaikum

    Nanti saya bagi komen pakcikli00..nak ketawa dulu lah dengan ungkapan pakcikli00 di atas. Mak oi….dalam banyak-banyak hal penulisan Pakcikli00, Artikel ini yang dapat menegeletek hati saya… simpel, mudah difaham, bahasa mempersona dengan rima yang indah menawan…isinya..ada ummmphhh. kah..kah..kah… Pakcikli00 memang lucu. Tentu gembira rumahtangga yang diisi dengan sifat lelucon ini.

    Salam ceria selalu dan selamat menulis.

  2. pakcikli00 berkata:

    Waalaikumusalam

    Sebanarnya saya telah bersedia dengan berbagai artikal untuk dimuatkan dihalaman blog ini. Tapi saya maseh tidak pasti artikal rupabentuk bagaimanakah yang dikehendaki khalayak dan saya menyedari bahawa terlalu awal untuk saya mendapat jawapan yang tepat. Jika menurut definasi Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) kesihatan itu adalah satu keadaan yang seimbang diantara rohani emosi mental fizikal dan sosial. Dan jika menurut Alamiah Kesihatan itu adalah amalan yang mengimbagi jiwa raga untuk membina kerohanian. Lantaran itu saya boleh menurut setiap aspek kesihatan. Berpantun pun saya bolih sikit, bermadah dan menggarut pun boleh. Tapi walau pun artikal saya lucu dan lucah sedikit sebanyak ada kebenarannya. Tapi yang paling saya suka lihat kengerian cikgu membaca artikel dan pantun saya.

    Terima kaseh salam hormat.

  3. Tie berkata:

    Waakakaa…….

    Eh, betul ke pakcik ? Hmm, rumit pulak rasanya, he he….

    Maaflah lama tak kunjung ke sini. Tie baru je balik dari kampung suami. Tie tak sempat nak bubuh blog pakcik ni dalam bloglist Tie. Nanti senang Tie bubuh laa… Ramai lagi blog teman2 yang belum Tie kunjungi. Dan banyak lagi entry pakcik ni yang Tie kena baca, hehe… Sekarang ni nak pergi masak pulak…Salam mesra dari Tie..

  4. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Mungkin blog pakcikli sahaja yang berani menyatakan rahsia seumpama ini, itu kena kutuk juga, tapi pakcik rasa penting untuk menentukan zuriat, kampong suami dekat mana?. Baca pelahan lahan pakcik sudah poskan lebih seratus entry dalam asa dua bulan, masak jangan tak masak, terima kaseh salam hormat.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s