pengenalan payudara wanita

pengenalan payudara wanita

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to pengenalan payudara wanita

  1. sylarius berkata:

    waduh.. gawat amat sih..
    ex-cewek gue punyai puting kehitaman.. sedangkan gue nggak sentuhi nya lagi dong.. nasib baik amat.. hehhe

  2. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    hitam manis kot !

    Terima kaseh salam hormat.

  3. sylarius berkata:

    waalaikumsalam..
    hmmm.. kalo pompuan tue kulit dia dh mmg gelap, puting dia memang kehitaman kan?
    maafkan hamba kerana masih lagi hijau di dalam bab ini.

  4. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Sebenarnya payudara wanita itu macam tetikus komputer dan punting nya pula tempat klik, bermakna tubuh badan wanita ketika bersetubuh dikawal menerusi payudaranya, benda ini kena banyak buat latihan baru boleh cekap, kalau perlu pakai dua tiga komputer yang kekuatannya berbeza, maksud pakcik kawin dua tiga, tapi kalau power suply tak cukup usah di coba, tebakar nanti.
    Ohya Tukang baik komputer sekolah ada dekat blogrool pakcik, supaya ramai mereka yang rosak komputer datang kesana, cakap dukun asmara ni banyak ngarut, bukan semuanya boleh dipakai, pakcik harap anakanda tidak ambil hati dan berhati hati.

    terima kaseh salam hormat.

    • sylarius berkata:

      tidak mengapa pakcik, no problem =)

      terima kasih kembali kerana sudi meletakkan ‘link’ blog saya pada blog pakcik. Saya juga akan meletakkan ‘link’ blog pakcik pd blogroll saya utk rujukan saya di masa hadapan.

  5. pakcikli00 berkata:

    Asalkamualaikum

    Samoga intri anakanda lebih banyak memuatkan panduan untuk membuat laman blog kerana bidang ini terlalu ketinggalan dinegara kita dan perkembangannya pula terlalu pesat sekarant. Terima kaseh dan selamat maju jaya.

  6. mohd azman berkata:

    Bagus bagus i folow

Tinggalkan komen