Lelaki kecurian zakar

Fei Lin, 41, yang tinggal di kampung Niqiao berhampiran bandar Wenling, wilayah timur China, Zhejiang, memberitahu polis bahawa dia sedang tidur ketika empat orang pencuri memecah masuk ke dalam biliknya pada jam sekitar 4.00 pagi dan menekup kepalanya dengan beg menurut laporan DailyStar.

“Mereka menekup kepala saya dan menarik seluar sebelum melarikan diri,” kata Lin.

“Saya sangat terkejut kerana tidak merasakan apa-apa, tiba-tiba saya melihat telah mengalami pendarahan dan kemaluan saya telah hilang”

Polis percaya penyerang itu adalah mereka yang cemburu dengan Lin kerana menjalinkan hubungan dengan beberapa orang wanita. Bagaimanapun Lin menafikan dakwaan tersebut.

Petugas penyelamat dan polis telah berusaha mencari anggota sulit Lin tetapi tidak menemui apa-apa. Polis tidak akan mencari pencuri kemaluan tersebut tetapi akan memburu kekasih yang cemburu itu.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s