Tiga tahun nikah maseh gagal bersetubuh

Sepasang suami-isteri yang berada di usia 30-an berasal Hubei, China, mengira si perempuan akan hamil keranaa hanya tidur dalam satu tempat tidur. Demikian dilapor Sin Chew Daily. Padahal pasangan ini memiliki pendidikan yang tinggi. Sebelum menikah, mereka takut berpegangan tangan dan berciuman kerana khuatir si perempuan bakal hamil.

Aneh tapi nyata, 3 tahun menikah pasangan suami isteri ini tidak tahu bila untuk mendapatkan anak mesti harus hubungan seks terlebih dulu.

Pasangan ini kemudian bertemu dengan doktor kerana iseri, yang memegang gelar master, tidak juga hamil. Pasangan ini menikah selama tiga tahun dan doktor terkejut ketika tahu kehidupan seks mereka. Sang suami yang memegang gelaran doktor mengaku jika mereka terlalu fokus ke pendidikan mereka.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s