Dia pernah masuk hospital setelah kulum 200 zakar lelaki

Seorang bintang filem porno Jerman, Sexy Cora, meninggal dunia pada usia 23 tahun setelah mengalami komplikasi ketika sedang menjalani pembedahan untuk membesarkan payudara.

Pemilik rambut perang yang nama aslinya Carolin Ebert itu menjalani pembedahan untuk membesarkan payudaranya ke enam di Alster Clinic, Hamburg, dalam bulan Januari 2011. Ketika pembedahan tersebut sedang berjalan, ia terkena serangan jantung dan terus koma. Ia meninggal dunia pada Khamis lalu (20/1/2011), sembilan hari setelah menjalani bedah tersebut.

Dua doktor bedah yang melakukan pembedahan tersebut kini menghadapi pendakwaan diatas kecuaian mereka sehingga berlaku kematian.

Kepada sebuah akhbar tempatan, suami Ebert mengatakan, “Kerosakan pada otaknya terlalu serius. Tekanan darahnya terus menurun, fungsi-fungsi fiziknya berhenti. kemudian ia pergi untuk tidur tenang.”

Perempuan yang juga model itu pada 2009 pernah menjadi bahan berita utama apabila ia harus dirawat di hospital kerana berusaha untuk mencetak rekod jumlah seks oral terbanyak dengan lelaki dalam masa 24 jam. Aksi beliau terhenti ketika mencapai jumlah 200 aksi, sesudah melakukannya dengan 75 lelaki.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s