Ditahan kerana jual zakar

SALIMA (Malawi): Polis di negara ini menahan seorang lelaki berusia 24 tahun selepas dia cuba menjual kemaluan seorang lelaki berusia 45 tahun yang baru dipotong.

Polis di Lakeshore, di daerah Salima berkata, mereka menerima panggilan mengenai seorang lelaki yang terlantar berlumuran darah dan tidak sedarkan diri bersebelahan landasan kereta api hujung minggu lalu. Namun, ketika lelaki itu dimasukkan ke hospital, doktor terkejut apabila mendapat tahu kemaluannya sudah hilang, lapor media tempatan.

Ketua polis Salima, Foster Mangani berkata, polis dihubungi supaya ke sebuah motel di mana pemiliknya melaporkan seorang tetamu cuba menjual kemaluan kepadanya dengan harga AS$360 (RM1,080). “Kami segera bergegas ke motel berkenaan dan menahan suspek. Kami turut menemui organ sulit itu,” katanya kepada akhbar Nyasa Times. Polis mengenali identiti suspek sebagai Samuel Banda. Gambarnya disiarkan akhbar bersama organ sulit yang sudah putus dan dibungkus dalam kertas putih. – DM

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s