Pelacur ini guna ubat kuat menahan kekuatan pelangan

Lebih kurang 200 000 pelacur atau pekerja seks komersial Bangladesh mengambil dadah steroid lembu (cow steroids) agar kelihatan lebih montok dan subur. Pekerja seks ini tidak kira baru atau lama, muda atau tua, akan diberikan ubat penggemuk lembu supaya awet muda, segar dan menggiurkan.

Untuk pekerja seks remaja dan muda berusia 12-14 tahun, suntikan adalah lebih sesuai. manakala pekerja seks yang lebih tua biasanya mereka akan mengambil dadah steroid lembu jenis pil atau tablets.

“Ini adalah cara terpantas untuk membuat gadis kelihatan montok dan menyembunyikan umur sebenar sekiranya masih remaja,” kata Rokeya ketika ditanya oleh AFP.

Ubat penggemuk lembu yang biasanya dikenali dengan nama Oradexon itu dijual dengan harga murah dan mudah dibeli di kedai-kedai ubat. Seorang pekerja seks bernama Shahinur Begum mengaku beliau kelihatan tua kerana menjanda akibat bercerai dengan suaminya kerana muflis dan memiliki seorang anak.

“Oradexon memberiku seluruh tubuh, membuat saya kelihatan menarik”. Ibu ayam di rumah pelacuran memberinya ubat untuk menambah berat badan dan membuat beliau ketagih. Sehingga sekarang, beliau nampak gemuk dan berisi.

Sebahagian pekerja seks itu mengeluh kerana memiliki badan yang terlalu kurus sehingga kekurangan pelanggan lelaki berhidung belang. Tetapi apabila mengambil ubat penggemuk lembu tersebut maka tubuh mereka terus menjadi montok dan pelanggan pun memilih mereka. Secara purata mereka mampu melayan 6 lelaki setiap hari dengan memakan ubat penggemuk lembu tersebut sebanyak 2 kali sehari.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s