Pelacur remaja Bangladesh boleh layan 15 orang lelaki sehari

sekitar 900 pelacur di wilayah kumuh Kandapara, Bangladesh, harus menelan Oradexon, sejenis steroid yang biasanya dipakai menggemukkan lembu.

Salah seorang daripadanya adalah Hashi, 17, yang telah menjadi pelacur sejak berusia 10 tahun. Dia mengaku, sejak dipaksa minum Oradexon oleh mucikarinya, atau yang disebut sardanis di Bangladesh, nafsu makannya bertambah dan berat badannya naik dengan cepat.Penggemukan dilakukan agar para pelacur kelihatan lebih segar, tidak seperti ketika mereka dijual oleh keluarganya ke sardanis, kurus dan pucat akibat kurang makan.

Dengan postur tambun, pelacur di Kandapara mampu menarik banyak pelanggan.”Saya merasa lebih sehat daripada sebelumnya dan mampu melayani banyak pelanggan, bahkan sampai 15 lelaki sehari.Hashi tidak tahu bahwa obat yang diminumnya dapat menghancurkan tubuhnya.

Menurut para aktivis sosial, Oradexon atau yang disebut juga Dexamethasone dapat menyebabkan diabetes, tekanan darah tinggi, ruam kulit dan sakit kepala. Terparah, obat steroid ini dapat menimbulkan kecanduan.

Setiap strip Oradexon berisi 10 pil dapat dengan mudah dibeli tanpa resep di warung-warung rokok di Kandapara dengan harga 15 taka atau sekitar Rp1.600 setiap stripnya.

Pelacur remaja gebu di wilayah Kandapara yang berisikan rumah-rumah usang yang dipisahkan sekat-sekat. Kebanyakan pelacur di wilayah ini dijual oleh keluarga mereka sendiri yang miskin. Termurah, budak perempuan dibanderol 20.000 taka atau setara dengan Rp2,2 juta. Dengan harga layanan termurah, yaitu 50 taka atau sekitar Rp5.000, lelaki hidung belang keluar masuk wilayah ini, untuk memuaskan nafsu bejat mereka.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s