Pantat Besar Dan Kencing Manis

Pantat yang besar, seperti yang dimiliki oleh Jennifer Lopez, Beyonce, Kim Kardashian dan Nicki Minaj dapat membantu melawan diabetes, begitu kata penelitian Harvard Medical School researchers. Mereka percaya jenis lemak yang terdapat di pantat dapat melepaskan hormon-hormon yang melindungi orang tersebut dari penyakit diabetes.

Sebuah artikel di majalah The Sun pernah menyatakan, “Pria akan selalu lebih menyukai pantat J-Lo yang besar dibanding wajahnya”. Hmmm…. Bagaimana menurut pendapat anda?
Beberapa ahli dan dokter lain menyatakan pendapat yang berbeda. Katanya ukuran pantat bukan menjadi masalah utama, melainkan bentuk.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Pantat Besar Dan Kencing Manis

  1. Good answers in return of this query with real arguments and telling all on the topic of that.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s