Direjam selepas bersetubuh

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Direjam selepas bersetubuh

  1. ismizaha berkata:

    ni dekat negara mane pakcik..

  2. BESTONG berkata:

    BAGOS LA KALAU UNDANG MACAM NI RAMAI LA ORANG TAKOT NAK BUAT ZINA!!!!!

  3. lucy berkata:

    arab la..

  4. mengkudu2011 berkata:

    kalau wat kat malaysia ni gerenti orang akan kata zalim….

  5. atan berkata:

    kenapa orang nk kata zalim….ini hukum yang ditetapkan oleh Allah S.W.T kepada umat islam….sebagai umat islam kita kena terima….

  6. min berkata:

    tp ini hukum allah… kalau kita amalkan sejak dr dlu mgkin maksiat tak kan bercambah mcm skang ni… itulah gunanya hukum hudud. allah itu MAHA BIJAKSANA… apa yg ditetapkan dan harus menjadi panduan perlulah kita ikut krn ada hikmah dan kebaikkan nya.

  7. Asim berkata:

    Bagi lelaki yang ingin menambah saiz zakar 1-3 inci dengan efektif,
    selamat dan semulajadi, tanpa perlu guna ubat, pil, pembedahan,
    suntikan, atau alat-alat yang pelik dan melucukan, sila klik pada nama
    saya ‘Asim’ diatas ni. Tq.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s