Tanda wanita minta bersetubuh

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

18 Responses to Tanda wanita minta bersetubuh

  1. panchasaga berkata:

    bagaimna nak tau tanda wanita mahu disetubuh

  2. Canny Lau berkata:

    kalau saya nampak , saya kongkek dia

  3. riyan berkata:

    mau dong ngentok ama kamu cntik

  4. zam1420 berkata:

    Kalau isteri tu dh dlm keadaan gelisah je bila kat bilik tidur…pastu bila kat dapur asyik2 senyum manjang…try la usha gosok2 isteri tu…insyaAllah..dptla nikmat hari tu…

  5. Zoelkalpret berkata:

    1. dye cube meraong cam cat teserah aek panas
    2. lari2 cam kude binal
    3. asyik2 guling kat oven

  6. rex berkata:

    kat mana nak baca ni?

  7. Asim berkata:

    Kadang-kadang isteri minta seks sebab dah stim sangat. Kalau zakar suami besar, lagi cepatlah ghairah isteri membuak. Sebab itulah suami perlu besarkan zakar sehingga mencapai saiz yang menjadi idaman kaum wanita. Untuk lelaki yang ingin nak besarkan zakar boleh guna teknik yang terbaik disini: http://zakar.besar.yolasite.com

  8. marsoolimo berkata:

    besar panjang bukan ukuran puas. tapi zakar yang keras,pejal macam besi macam kayu…percayalah…

  9. jack berkata:

    x de forum pun! kalau wanita nak bersetubuh, dia mesti wat cam baby!

  10. Aiman berkata:

    Cuba bagi dia makan pisang. tengok cara dia makan. kalau dia kulum-kulum dulu sambil jeling2 manja kat kite tu….jangan tunggu lama-lama…mesti celah lembah dan berair…apa lagi beb…sudu dulu sebelum membajak…..

  11. Amat berkata:

    Kalau…
    kita balik keje, disambut lebih mesra dari hari lain
    Masa makan kita dilayan amat baik
    Pakaian tido dia (isteri) seksi gile
    senyuman tak putus-putus
    tangan dia dah mula mengatal cari puting tetek kita
    yang lebih nyata adalah….

    DIA TARIK KITA KE ATAS KATIL…
    Apa lagi bro… tak reti-reti nak bagi….
    tapi janganlah sekejap aje….
    cian isteri kita tu….terkebil-kebil tak tentu arah….
    laki kat sebelah dah lelap kepenatan..

  12. nordin berkata:

    pukimak …takde ceta lain ke !!

  13. ecmb9000 berkata:

    arghhhh.. setim aaa aku.. i must get my wife now !!
    http://tube68.blogspot.com

    honey……. where rr u ???

  14. angel berkata:

    pelik la komen yng meka bwat 2,,,,,,

  15. baher berkata:

    tidak puas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s