Petua tahan lama bersetubuh hingga ke subuh

Diantara petua orang lama untuk bertahan lama bersetubuh sehingga kesubuh adalah dengan menekan perut kedua ibu jari kaki ke permukaan lantai atau tilam tempat bersetubuh sepanjang waktu ketika bersetubuh. Menekan perut ibu jari kelantai adalah merupakan brek untuk menahan air mani terpancut ketika bersetubuh.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

18 Responses to Petua tahan lama bersetubuh hingga ke subuh

  1. hatimati berkata:

    ye ke ni pakcikkkk????

  2. pakcikli00 berkata:

    Boleh dicuba !, tapi kena betul caranya.

  3. aemir berkata:

    tegeliat suk pagi oiii

  4. addyluvlickn69 berkata:

    tul..aku pnh buat..main lama giler….

  5. addyluvlickn69 berkata:

    tul ker..aku kn cuba nie….biasa lam 45 minit jer…aku lama tang opening…

  6. wak tempe berkata:

    klu x nk pancut baik x payah main

  7. rame berkata:

    ini betul ga tip ini saya mau coba karna saya suka ga lama baru masuk 2 nyclub udah muncrat

  8. dire berkata:

    camane tekniknya pakcik…td ckp kalu betul tekniknya

  9. stone cold berkata:

    sy dah cube!!!!!!hehehe best

  10. pak turut berkata:

    xda cra len ke….mst kebas abis kaki ecok pagi klu bgon…

  11. mohd roslan bin md saman berkata:

    Bagus Petua2 itu.

  12. mengkudu2011 berkata:

    mmmm…nak kena terai barula tau…..

  13. rangga berkata:

    Entar dicoba pakcik..

  14. gogo berkata:

    boleh cuba dulu baru komen panjang.

  15. mat saje berkata:

    btol6………petua de yg btol n de yg x……

    • Ismail berkata:

      petua yg tk btul klu kita amal memng betambah masiat pd diri,petua yg btul jgn tinggal solat tepat pd waktu berjamaah..tu amalan yg paling hebat zahir dn batin.

  16. senyum berkata:

    http://www.senyum.my ada segalanya..

    terima kasih.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s