Telaga Batin Dukun Asmara

Demi mengekalkan kekuata tenaga batin hingga ke akhir hayat, menurut ilmu yang Pakcikli tuntut, Pakcikli perlu setiap hari mandi air telaga batin untuk menjaga kewibawaan seorang Dukun Asmara. Telaga batin adalah sebuah perigi yang mempunyai mata air yang sentiasa membuak sehingga melimpah menerusi mulut perigi. Sekeliling perigi perlu ditambak dengan batu sungai yang diambil dari jeram air terjun sekurangnya tiga tingkat jika ingin melayan tiga orang isteri setiap malam. Tempat mandi ditepian perigi perlu dibina dari teras kayu tepilih menurut berapa lama perlu melayani setiap isteri. Ditepian perigi juga ditanam pokok jejawi untuk jin jembalang membuat sarang, agar kita terasa seram sejuk ketika mandi diperigi tersebut. Dalam perigi tersebut perlu dibela seekor ikan menurut kekuatan tenaga batin yang kita perlu ketika melayani isteri.

Sila lihat gambar batu, kayu, akar pohon jejawi dan ikan dalam gambarfoto diatas.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Telaga Batin Dukun Asmara

  1. daus berkata:

    fuyoooo pakcikli..dhsyat o….daus sik!!!

  2. daus berkata:

    ikan kaloi ka tu pakcik

  3. pakcikli00 berkata:

    Asalamualaikum

    Tuan Daus, Telaga ini disebut tenaga batin untuk merawat tenaga batin. Mereka yang belum mendirikan rumah tangga tidak boleh mandi diperigi ini supaya tidak memanjat tiang menahan gatal dan miang.

    Betul, didalam perigi tersebut ialah ikan Kaloi yang berumur lebih tiga tahun untuk menemani pakcikli setiap kali mandi. Kadang kala ikan ini bertukar warna dan rupa atau menghilang entah kemana terutama ketika bulan sedang mengambang.

  4. daus berkata:

    kalu yg tak kawin mndi jd apa pakcikli

  5. pakcikli00 berkata:

    Menangis pagi petang siang malam, menghentakkan kaki nak kawin, pasal tak tahan menanggung geli, gatal dan miangnya.

  6. mohd berkata:

    salam, pakciklii, bagaimana kalau saya nak pergi mandi juga, dimana alamat dan apa syaratnya

  7. aiman berkata:

    Pakcik. Isteri saya satu jer. Itu pun tak terlayan sebab prestasinyer yang tahap gaban walaupun anak dah berderet-deret. Performance tetap cam anak dara. Tiap2 malam saya rasa mcm pengantin baru…..anunyer sentasa ketat dan sendat. Teringin pulak saya nak tumpang mandi ditelaga palciklii ni supaya dapatlah saya kenduri dara isteri saya tiap2 malam…….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s