Air rendaman tubuh wanita penunduk lelaki

Khasiat air rendaman tubuh badan wanita samalah seperti Nasi kangkang atau nasi tangas yang menjadi amalan khurafat segelintir masyarakat melayu . Pengamalnya tidak takut akan dosa melakukan perkara tersebut kerana telah dihasut oleh syaitan yang akan membawa mereka ke neraka jahanam . Oleh itu jauhilah ilmu tersebut walaupun dengan pelbagai alasan sekalipun.

FIlem perempuan,isteri dan… dari malaysia telah menimbulkan kekecohan kerana telah menunjukkan aksi si isteri menghasilkan nasi ‘tangas’ atau lebih dikenali bahasa kasarnya nasi ‘kangkang’.Begitupun sejauh mana amalan sihir ini mampun menundukkan si suami atau disenangi orang sekeliling melihat si pemakainya?
Walaupun islam melarang dan mengharamkan amalan ini tetapi masih ada segelintir yang merasakan ianya berkesan lalu mengamalkannya.Dan ini juga telah melariskan bomoh bomoh juga perkara sebegini biasanya dilakukan secara senyap senyap , hanya golongan tertentu sahaja tahu perbuatan terkutuk ini.

Walaupun zaman telah berubah dengan teknologi yang semakin canggih tetapi masih ada segelintir yang mengamalkan amalan ini dan mempercayai akan keberkesannya.Biasanya siisteri melakukan amalan sebegini semata mata untuk menundukkan si suami supaya dapat mengikut segala kemahuan nya, dan keberkesannya amalan ini bergantung kepada hebatnya seseorang bomoh itu dan bukan hanya bergantung pada satu pihak sahaja. Walaupun ianya masih lagi wujud amalan ini tetap dilarang didalam islam.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s