3 kali menjanda maseh dara dimalam pertama

Johan usianya masih muda sekitar 18 tahunan tetapi telah jatuh cinta pada seorang nenek berumur sekitar 70 tahunan yang telah 3 kali menjanda bernama Miah. Karena Johan sudah bekerja, maka Johan ingin menikahi Miah.

Setelah menikah, Johan tidak sabar untuk menikmati malam pertama bersama Miah. Setelah berjuang dengan susah payah, akhirnya Johan berhasil menembus sela-sela pahanya si Miah dan menusukkan zakarnya ke liang anu si Miah. Dengan bangga Johan memuji Miah :

“waduh hebat sungguh kau Miah, tidak ku sangka kau maseh perawan !!!”

Dengan selamba Miah menjawab :

“Maaf Mas, tadi bukan perawan saya yang telah ditembusi, tetapi celana dalam saya yang belum sempat saya buka kerana mas terlalu gelojoh”.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s